Femei

Ma uit in timpul clasei de zumba la cele aproximativ 60 de femei. Nu stiu nimic despre viata lor sau despre motivele care le determina sa participe la clasa de dans. (Poate le place sa danseze, poate vor sa se mentina in forma sau vor sa slabeasca, poate se relaxeaza asa, poate e singura lor evadare, poate din motive de sanatate sunt nevoite sa exerseze, sa faca miscare, poate au alt/alte motive care-mi scapa mie acuma.)

Din zecile de participante sunt foarte putine cele care au o atitutine pozitiva! Am in gand doua tipe, numai doua femei sunt vizibil incantate ca sunt!!! Ca sunt acolo 100% si ca traiesc experienta zumba. Vin de fiecare data si de fiecare data danseaza si traiesc de parca au 17 ani si sunt la discoteca vietii lor. Ambele au intre 40-50 de ani. Una e foarte zambitoare si dramatica in acelasi timp. Danseaza cu nerv si e imbracata mai socant, sa zicem. Cealalta cred ca e mai inraita cu mersul la gym si desi are peste 40 de ani se tine de prostioare ca o liceanca. Inventeaza scheme, glume, zambeste si rade des.

Merg si eu la zumba si-mi place tare. Dar ba ma las prada oboselii si gandurilor. Ba ma deranjeaza stomacul din cauza ca am mancat prea mult sau prea putin. Ba ma uit in oglinzi si ma vad cea mai slaba sau cea mai ciudata. Ba mi se pare extrasilly sa fac small talk cu niste necunoscute inainte de ora sau in minipauzele dintre cantece. Ba uit ca fac ceea ce-mi place si ca mai am si grija de sanatatea mea in felul acesta.